AdBlue/SCR atslēgšana
KO IZVĒLĒTIES? ADBLUE REMONTS VAI IZSLĒGŠANA?
AdBlue sistēma nedarbojas? Vai vēlaties AdBlue/SCR remontu? Vai AdBlue atslēgšanas cena jums ir pārāk augsta? Tad parēķināsim, cik var izmaksāt Adblue remonts...
ADBLUE DIAGNOSTIKA — KO VAR DARĪT PĒC TAM?
1.Adblue datordiagnostika - nosakām Adblue šķidruma daudzumu un blīvumu, Adblue sūkņa hermētiskumu un jaudu.
2.DNox 1 un DNox 2 sistēmas elementu diagnostika, skalošana un kalibrēšana, kad Nox sensors nedarbojas.
3.Adblue vadības, padeves un dozēšanas sistēmu remonts AdBlue daļas — Adblue dozators, AdBlue sūknis, AdBlue filtri, AdBlue remonta komplekti, Adblue inžektori.
4. AdBlue/CSR Atslēgšanas ja remonta izmaksas ir pārāk augstas.
ADBLUE/SCR Bojāšanas — KĀPĒC TAS Bojājas?
Līdz ar SCR sistēmu masveida ražošanu un uzstādīšanu parādījās jauni Adblue šķidruma ražotāji. Un uzradās veidi, kā pagatavot ADblue šķidrumu pašam. Tad arī SCR sistēmu komponenti sāka bojāties.
ORIĢINĀLAIS AdBlue UN ZILAIS ŠĶIDRUMS IEPAKOJUMOS – KAS IR LABĀK?
Daudzi cilvēki droši vien nezina, ka AdBlue tiek pārdots kā benzīns, dīzeļdegviela vai LPG gāze. Tirgot iespējams tikai noteiktās vietās un ar atbilstošu licenci.
Cita lieta, kad runa ir par pudelēs pildītu šķidrumu tvertnēs. Tas nav oriģināls Adblue, ja vien tas nav tas pats ražotājs, kas tek no degvielas uzpildes stacijas pistoli.
Pudelēs pildīts šķidrumus var būt gan labs, gan "slikts". Slikta un kaitīga AdBlue sistēmai ir tādas, kuras proporcijas vismaz nedaudz atšķiras no oriģinālās.
ADBLUE REMONTA IZMAKSAS
Piemērs: AdBlue vadības bloka remonts ar nomaiņu, pērkot jaunu, parasti svārstās no 600-700 eur līdz 2500 eur.
Adblue sūknis izmaksas aptuveni 370-800 eiro, Adblue dozatora cena arī ir aptuveni 370-600 eiro. Interesantākais ir tas, ka pēc jebkura elementa maiņas neviens nevar garantēt, ka pēc mēneša vairs nebūs jāmaina tas pats elements.
VAI ADBLUE ŠĶĪDUMS VAR SABOJĀT KATALIZATU?
SCR sistēmā tiek izmantots koncerna GreenChem izstrādāts vispārējs preparāts karbamīda šķīdums, Eiropā plaši pazīstams ar nosaukumu AdBlue, kas ir ārkārtīgi jutīgs pret piemaisījumiem, tāpēc ražotāji to otrreiz nelej tvertnēs, kur tas ir bija iepriekš.
Starp citu, tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc to nav iespējams izgatavot pašam: rūpnieciskajā ražošanā tiek izmantots speciāls jonizēts ūdens, un, izmantojot parasto saks kaļķi, tas aizsērēs katalizatoru, tā efektivitāte pakāpeniski samazināsies, tāpēc Rietumeiropa, jūs varat iekļūt lielās nepatikšanās.
Cik bieži jauzpilda AdBlue ?
Tātad ir 3 veidu ziņojumi, kad nepieciešams uzpildīt AdBlue šķidrumu. Jebkurā gadījumā mēs visu redzam informācijas paneļa indikācijā:
Kad atlikušais nobraukums ir 2400 km (vai mazāk, atkarībā no patēriņa) - uz īsu brīdi iedegas borta datora brīdinājuma gaisma.
Kad atlikušais nobraukums ir < 1750 km - parādīsies brīdinājums, kas tiks atkārtots katru reizi, kad tiek iedarbināts dzinējs.
Ja atlikušais nobraukums pirms papildināšanas ir 900 km - brīdinājums mirgo, līdz jūs uzpildāt.
NEBAIDIES ZVANI!
+37127744725
Mēs piedāvājam pilnībā atslēgt AdBlue sistēmu vieglajām, kravas automašīnām un traktorem.
Garantējam tehniskās apskates iziešanu nepārsniedzot izmešu normu
Noteiktām automašīnām varam piedāvāt katalizatora vai dpf filtru nomu. Šī metode ļauj ietaupīt tikai tad, ja kvēpu filtra vērtība ir lielāka par 450,- EUR
Rekvizīti
"AUTOCHIP.LV"
Reģistrācijas Numurs: 40103536119
Banka : Swedbank AS , HABALV22
LV32HABA0551033066353
Darba Laiks
Pirmdiena - Piektdiena: 9:00-18:00 pm
Mūsu Kontakti
Adrese: Lejas iela 13A, Rīga, Latvija, LV-1013
Tālr. +371 27744725
Tālr. +371 26533406
E-mail: info@autochip.lv