• +371 27744725
  • Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

AdBlue/SCR atslēgšana un remonts

Ko Izvēlēties? AdBlue Remonts vai Izslēgšana?

✅ AdBlue sistēma nedarbojas? Meklējat AdBlue/SCR remontu? Vai arī AdBlue atslēgšanas cena šķiet pārāk augsta?

Pirms pieņemat lēmumu, saskaitīsim iespējamos izdevumus, lai saprastu, kas ilgtermiņā būs izdevīgāks – AdBlue remonts vai izslēgšana.

AdBlue Diagnostika – Ko Var Darīt Pēc Tam?

1️⃣ AdBlue datordiagnostika – nosakām AdBlue šķidruma daudzumu, blīvumu, sūkņa hermētiskumu un jaudu.

2️⃣ DNox 1 un DNox 2 sistēmas diagnostikaNOx sensora darbības pārbaude, sistēmas skalošana un kalibrēšana.

3️⃣ AdBlue vadības un dozēšanas sistēmas remonts – piedāvājam AdBlue sūkņu, filtru, dozatoru, inžektoru un remonta komplektu nomaiņu.

4️⃣ AdBlue/SCR atslēgšana – ja remonta izmaksas ir pārāk augstas, piedāvājam AdBlue sistēmas deaktivizēšanu.

Kāpēc AdBlue Sistēmas Bojājas?

Zemas kvalitātes AdBlue šķidrums – nepareizas proporcijas, piemaisījumi un neatbilstošs jonizētais ūdens var sabojāt sistēmu.

Pašgatavots AdBlue šķidrums – nepareiza ķīmiskā sastāva dēļ veidojas nosēdumi un aizsērē dozēšanas sistēmu.

Bojāti NOx sensori – kļūmju dēļ SCR sistēma pārtrauc darboties, un automašīna var pāriet avārijas režīmā.

AdBlue sistēmas aizsērēšana – nekvalitatīvi šķidrumi izraisa kristalizāciju un bojā sūkni, inžektorus un vadības blokus.

Oriģinālais AdBlue vs. Alternatīvie Šķidrumi

⚠️ Ne visi AdBlue produkti ir vienādi!

✔️ Oriģinālais AdBlue – pieejams licencētās uzpildes stacijās un atbilst ISO 22241 standartam.

Pudeļu AdBlue – ne vienmēr ir sertificēts un var atšķirties pēc sastāva.

Paštaisīts AdBlue šķidrums – var izraisīt katalizatora aizsērēšanu un sistēmas atteici.

AdBlue Remonta Izmaksas

Piemērs:

  • AdBlue vadības bloka remonts vai nomaiņa – 600-2500 EUR

  • AdBlue sūknis – 370-4000 EUR

  • AdBlue dozators – 370-600 EUR

⚠️ Svarīgi! Pēc viena elementa nomaiņas nav garantijas, ka citi komponenti neatteiks tuvākajā laikā.

✅ Alternatīva – AdBlue sistēmas atslēgšana par vienreizēju maksu!

AdBlue Izslēgšana un Tehniskās Apskates Iespējas

❌ AdBlue sistēmas atslēgšana neietekmē tehniskās apskates iziešanu, ja sistēma ir atslēgta pareizi.

❌ AdBlue atslēgšana neietekmē DPF (diesel particulate filter) darbību, ja DPF filtrs ir pareizi uzstādīts un nav bojāts. Ja nepieciešams DPF filtra nomaiņa vai remonts, mēs piedāvājam šos pakalpojumus atsevišķi.

Vai AdBlue Var Sabojāt Katalizatoru?

Jā! AdBlue ir ārkārtīgi jutīgs pret piemaisījumiem.

Neatbilstošs šķidrums izraisa:

Kristālu veidošanos katalizatorā

Izmešu līmeņa pieaugumu

SCR sistēmas efektivitātes samazināšanos

Risinājums – ja katalizators jau ir bojāts, piedāvājam tā maiņu.

Cik Bieži Jāuzpilda AdBlue?

Brīdinājumi informācijas panelī:

  • 2400 km – īslaicīgs paziņojums par zemu līmeni.

  • < 1750 km – atkārtots brīdinājums katru reizi, kad iedarbināt dzinēju.

  • 900 km – brīdinājums sāk mirgot līdz uzpildes brīdim.

Negaidi – Rīkojies!

✅ Piedāvājam AdBlue remontu, atslēgšanu un SCR sistēmas risinājumus jebkuram transportam!

Tehniskās apskates iziešana, nepārsniedzot izmešu normas!

☎️ +371 27744725 (WhatsApp)

? info@autochip.lv

Sazinies ar mums un atrisini AdBlue problēmu ātri un efektīvi!

Rekvizīti

Darba Laiks

Pirmdiena - Piektdiena: 9:00-18:00 pm

Mūsu Kontakti

© 2025 autochip.lv. All Rights Reserved.